Поддршка / Чести прашања
Имате прашања? Пронајдете го одговорот на оваа страница
Пребарајте ја нашата база на најчести прашања и одговори или обратете ни се за помош
Упатство
Помош
Како да се регистрирам?
Мило ни е што ни се придруживте! Можете да се регистрирате како корисник на платформата charge&GO тука така што ќе ни ги дадете основните информации за себе. Прво изберете ја Вашата држава, а потоа пополнете го образецот. Сега сте подготвени!
Во кој рок стигнува RFID-картичката?
Ако имате нарачано RFID-картичка, ќе Ви биде испорачана преку курирска служба на адресата што сте ја навеле во Вашата корисничка сметка. Печатењето и испораката на картичката се на неделно ниво, така што картичките во секој случај би требало да стигнат во рок од 2 недели од нарачувањето.
Додека чекате да ги добиете Вашите RFID-картички, можете да ја користите мобилната апликација за да го наполните Вашето возило. Ви имаме испратено податоци за пристап откако сте се регистрирале. Кога ќе ги добиете RFID-картичките, можете веднаш да ги користите затоа што веќе се поврзани со Вашата корисничка сметка.
Извештај за извршеното плаќање ќе најдете во Прегледот на налозите кога ќе се најавите на Вашиот кориснички портал.
Како да ја откажам сметката?
Жал ни е што нè напуштате.
За да ја откажете сметката, потребно е да ја отстраните платежната картичка од Вашата сметка за да го сопрете автоматското задолжување. Сметката ќе Ви остане на располагање сè додека не го потрошите кредитот, по што ќе биде изгасната.
Доколку сакате веднаш да ја откажете сметката, Ве молиме контактирајте го нашиот тим на podrska@chargego.rs.
Како да ја променам платежната картичка на сметката?
Можете да ги промените податоците за плаќање на корисничката сметка. Кога ќе се најавите, отворете го делот Информации за сметката.
Ако веќе сте внеле податоци за платежна картичка на Вашата сметка, морате прво да ја избришете постојната картичка пред да ја додадете новата. Притиснете го копчето „Отстрани ја платежната картичка“ и потврдете ја командата. Штом картичката ќе биде отстранета од Вашата сметка, ќе се појави копчето „Додајте ја платежната картичка“. Потоа ќе бидете насочени кон порталот за плаќање за безбедно да ја додадете Вашата картичка.
Ако не сте ја внеле платежната картичка на Вашата сметка, копчето „Додајте платежна картичка“ веднаш ќе се прикаже. Ќе бидете насочени кон порталот за плаќање за безбедно да ја додадете Вашата картичка.
Како да додадам средства на мојата припејд-сметка?
Состојбата на Вашата сметка автоматски се надополнува кога преостанатиот износ ќе биде помал од 1.000 динари. Кога почнувате сесија за полнење со состојба на сметката пониска од 1.000 динари, дополнување во висина од 3.000 динари се префрла од Вашата платежна картичка на Вашата корисничка сметка. Имајте предвид дека е неопходно на Вашата сметка да биде внесена важечка платежна картичка за дополнувањето на состојбата да може да се изврши.
Можете и сами да префрлите средства на Вашата сметка со помош на корисничкиот портал. Најавете се на корисничкиот портал со помош на податоците за пристап и на главната страница ќе видите копче за додавање средства. Можете да изберете износ и да извршите пренос на средства од Вашата платежна картичка на Вашата сметка.
Која е разликата меѓу AC и DC струја?
AC и DC се кратенки кои се однесуваат на видовите струја. AC (Alternating Current) e ознака за наизменична струја, додека DC (Direct Current) е ознака за еднонасочна. Батериите, вклучително и тие во електричните возила, имаат DC струја.
За што служат различните приклучоци?
Шуко се користи за мали апарати и претставува соодветно решение за повремено полнење на електричното возило. Не се препорачува подолга употреба на шуко приклучокот. Полнењето со шуко приклучок се одликува со многу мала моќност.
Тип2 претставува европски стандард за полнење и како таков е најчест приклучок во Европската Унија. Тој се користи за AC полнење, обично во ситуации кога Вашето возило е паркирано во текот на неколку часа во трговски центри, на работните места и во станбени комплекси. Полнењето со приклучокот Тип2 има поголема моќност од полнењето на класичен штекер во ѕид, но излезната моќност зависи од можностите за полнење на Вашето возило.
CCS е европски стандард за брзо полнење. Приклучокот CCS дава моќност преку еднонасочна струја (DC) што значи дека моќноста на полнење е значително поголема. CCS приклучоците главно можат да се најдат долж автопатиштата каде што се води сметка за тоа паузите за полнење да бидат што пократки за да не го попречуваат продолжувањето на патувањето.
CHAdeMO е јапонски стандард за брзо полнење. Брзите полначи се во исто време опремени со приклучоци CHAdeMO и CCS за да се овозможи поголема компатибилност.
Што е RFID-картичка и за што служи?
RFID (radio frequency identification) е технологија која може да се користи да се идентификувате на местата за полнење електрични возила. Единствената RFID-картичка е поврзана со Вашата сметка и на полначкото место Ви овозможува да почнете или да го запрете полнењето без користење на мобилна апликација или веб-платформа. Во системот charge&GO корисникот може да користи една RFID-картичка.
Како можам да добијам RFID-картичка?
Најавете се на корисничкиот портал и изберете „Нарачај RFID-картичка“ во делот Информации за сметката.
Како да го полнам возилото без регистрирање?
Доколку Ви е потребно само еднократно да го наполните Вашето електрично возило и не сакате да се регистрирате на платформата charge&GO, можете да ја користите можноста за еднократно плаќање со помош на платежна картичка за да го почнете полнењето. Доволно е да пристапите кон избраниот полнач во нашата мрежа и да ја отворите страницата punjenje.chargego.rs Впишете го ИД-бројот на полначот или скенирајте го QR-кодот и следете ги упатствата на Вашиот екран.
Ве молиме да имате предвид дека во рамки на опцијата за еднократно плаќање цените за полнење можат да се разликуваат од оние што ги имаат регистрираните корисници, а можни се и дополнителни трошоци.
Дали сум безбеден?
Ние се трудиме да обезбедиме сигурна и безбедна услуга, а системот за управување со безбедноста на информациите на платформата charge&GO има сертификат ISO27001. Постојано го унапредуваме системот и водиме сметка за тоа со дефинираниот процес за управување со ризикот да биде обезбедена и нашата безбедност. Обврска на сопственикот е да се посвети на решавање на воочените ризици.
Повеќе информации за безбедноста можете да пронајдете тука.
Како се врши обработката на моите уплати?
Податоците за сите Ваши плаќања се чуваат на серверите на одобрен PSR-провајдер за плаќање Payment Highway. Charge&GO нема да може да ги види Вашите доверливи информации, туку само анонимните токени за обработка на плаќањето.
Дали полнењето со charge&GO ги вклучува и трошоците за паркинг?
За жал, не. Моментално, услугите за полнење со charge&GO не ги вклучуваат и трошоците за паркинг, освен доколку тоа не е посебно назначено. Корисниците мора да водат сметка за обврската за плаќање паркинг на дадена локација според ценовникот на локалниот паркинг-сервис.
Што ми овозможува апликацијата charge&GO?
Со помош на апликацијата charge&GO можете да почнете и да ја сопрете сесијата за полнење, да го следите процесот на полнење кој е во тек, да го прегледате времето и местото на претходните сесии за полнење и да управувате со Вашата сметка. Апликацијата постојано ја подобруваме и често се додаваат нови можности за да имате одлична услуга во текот на полнењето на Вашето електрично возило! Затоа, не заборавајте да го овозможите автоматското ажурирање за да овозможите апликацијата да работи во најновата достапна верзија.
Апликацијата charge&GO за iOS можете да ја преземете од App Store, а за Андроид од Play Store.
Како функционира припејд-сметката?
Корисничката сметка на платформата charge&GO во припејд-опцијата подразбира во текот на регистрацијата од Вашата платежна картичка на Вашиот кориснички налог да се додаде почетен надомест во износ од 3.000 динари. Трошокот за секоја сесија за полнење се одзема од овој износ на Вашата сметка, што значи дека никакви посебни плаќања нема да бидат извршени од Вашата платежна картичка за поединечните сесии за полнење.
Кога состојбата на Вашата сметка ќе падне под 1.000 динари, од Вашата платежна картичка на Вашата сметка се уплаќа дополнување во висина од 3.000 динари. Благодарение на ова не морате да ја следите состојбата на Вашата сметка и секогаш ќе имате доволно средства за полнење на Вашето возило.
Доколку сакате да го укинете автоматското задолжување на Вашата картичка, можете тоа да го направите во кој било момент со отстранување на платежната картичка од Вашата сметка. Нови уплати нема да бидат извршени, па затоа имајте предвид дека како резултат на недоволно средства на Вашата сметка можете да бидете спречени да го полните Вашето возило кога ќе Ви биде потребно.
Кому можам да му го упатам предлогот за подобрување на услугите на платформата charge&GO?
Дали имате некоја одлична идеја или предлог како да ги подобриме услугите во системот charge&GO? Ве молиме пополнете го образецот на нашата веб-страница.
Сите идеи и предлози упатени на овој начин ќе бидат проследени до надлежниот сектор во нашата компанија, каде што ќе бидат земени предвид при развивањето на услугите.
Ќе ни биде драго да слушнеме што имате да ни кажете!
Каде можам да видам преглед за извршените сесии зa полнење?
Прегледот за извршените сесии за полнење можете да го пронајдете во мобилната апликација кога ќе го отворите менито Историја на Вашиот профил.
Ако ја немате апликацијата на телефонот, сесиите за полнење можете да ги прегледате на корисничкиот портал. Најавете се на корисничкиот портал со истите пристапни податоци кои ги користите за најава на апликацијата charge&GO.
Дали можам да користам полначи на страници во странство?
Услугите за полнење на платформата charge&GO можат да се користат низ целиот свет. Едноставно, приклучете го возилото и почнете со полнење. Ние ги нудиме нашите услуги во многу земји и Вие можете да го користите кој било полнач што ќе го пронајдете преку нашата мобилна апликација за Андроид и iOS или преку веб-платформата.
Што се случува кога мојот автомобил е наполнет, но и понатаму е поврзан за полначот и им го блокира пристапот на другите?
Кога батеријата во возилото е полна, дотурот на струја автоматски запира за да се спречи ризикот од оштетување на батеријата во Вашето возило.
Ве молиме да посветите внимание на тоа дека, во зависност од ценовниот модел на одреден полнач, постои можност за дополнителни трошоци по минута или час. Оваа информација е прикажана на екранот пред да ја почнете сесијата на полнење.
Дали ми е потребна RFID-картичка за да го полнам возилото?
Не, не Ви е потребна. На сите места за полнење можете да го полните возилото и со помош на мобилна апликација. Таа Ви овозможува да го видите и статусот на полначите, информациите за Вашата сесија на полнење и многу други податоци.
Што значи барањето за потврда на е-поштата?
По регистрацијата, сите корисници добиваат барање да ја потврдат е-поштата што ја пријавиле за да ја верификуваат својата сметка. Сервисот charge&GO автоматски испраќа линк на Вашата е-пошта, а Вие морате да го отворите линкот за да ја продолжите постапката на верификација. Корисниците мораат да го направат ова во рок од седум (7) дена или системот charge&GO автоматски ќе го блокира налогот. За да го одблокирате, морате да се обратите на нашиот кориснички центар со испраќање е-пошта на podrska@chargego.rs.
Ве молиме да имате предвид дека системот charge&GO не ги поддржува пребарувачите Internet Explorer и Edge, што може да предизвика проблеми.
Како да ја додадам мојата RFID-картичка на сметката?
Вашата RFID-картичка можете да ја додадете на Вашата корисничка сметка така што ќе се најавите на Вашата сметка со помош на мобилната апликација или преку корисничкиот портал.
Кога ќе се најавите на мобилната апликација, отворете Профил и кликнете на „Картичка за полнење“, потоа на големиот знак плус и следете ги упатствата.
Ако сакате да ја додадете RFID-картичката преку корисничкиот портал само најавете се и одете на „Изменете ги информациите на сметката“, кликнете на „Податоци за RFID-картичка“ во горниот дел и додајте ја Вашата RFID-картичка.
Кога треба да се јавам во корисничкиот центар?
Ви препорачуваме да се јавите на дежурната линија во корисничкиот центар само во случај ако имате проблем со полнењето на лице-место. На овој начин можеме на корисниците да им ја дадеме неопходната помош без чекање за да можат непречено да го продолжат патувањето.
Дежурната линија е отворена од 8 до 23 часот секој работен ден.
Во сите останати случаи, пишете ни преку образецот на страницата Контакт или на е-поштата podrska@chargego.rs.
Итна помош на местото на полнење
Кога Ви е неопходна помош на местото на полнење, Ве молиме прво да проверите дали одговорот на Вашето прашање се наоѓа во деловите Упатство и Помош. Доколку тука не го пронајдете решението, слободно обратете се во корисничкиот центар (информации во продолжение).
Ова се вообичаените и ефикасни решенија за најчестите проблеми:
Не можете да почнете со полнење? – Доколку сте сигурни во тоа дека имате право да го користите полначот и дека Вашите податоци за плаќање се исправни, проверете како е приклучен кабелот и почекајте малку, па повторно обидете се да почнете со полнење со оглед на тоа што тоа главно го отстранува проблемот. Со повторувањето на оваа постапка се овозможува воспоставување нова врска меѓу полначот и нашата платформа.
Не можете да го запрете полнењето? – Како и во претходниот случај, најдобро би било да ја повторите постапката. Обидете се да го запрете полнењето и со помош на RFID-картичката и преку апликацијата. Почекајте малку за полначот одново да се поврзе со нашата платформа.
Не можете да го исклучите кабелот? – Би требало секогаш да можете да го исклучите кабелот. Во зависност од моделот на возилото, постои копче или рачка за отворање на приклучоците. Исто така, со наизменичен притисок за отклучување и заклучување на централната брава на возилото можете да го ослободите кабелот. Со ова воедно се ослободува кабелот од приклучокот на полначот. Ако кабелот е Ваш, а Вие и понатаму не можете да го исклучите од полнач, Ве молиме да се обратите во нашиот кориснички центар.
Кориснички центар за возачи на електрични возила:
Во работни денови од 8 до 23 часот
+381 11 715 85 99
+ 381 66 803 1 700
podrska@chargego.rs
Зошто мојот автомобил се полни побавно од максималната брзина?
Во текот на полнењето, електричното возило и полначот се во постојана меѓусебна комуникација, која се однесува на тоа колку енергија може да се испорача. Брзината на полнење зависи од многу фактори и во многу случаи не може да се постигне максималната сила на полначот да биде константна.
Следните работи влијаат на моќноста на полнењето:
– Состојбата на батеријата
– Вградениот конвертор на напон во возилото
– Состојбата на електричната мрежа
– Балансирањето на оптоварувањето на местото за полнење
– Температурата
Што да правам ако кабелот е заглавен?
Во ретки случаи кабелот за полнење може да се заглави во приклучокот на полначот. Тоа може да се случи поради дефект на полначот или прекин на врската. Ако се случи тоа, немојте да паничите и прво обидете се да ја сопрете сесијата за полнење преку мобилната апликација, RFID-картичката или веб-страницата за еднократно плаќање. Ако ова не помогне, обидете се повторно да го исклучите и да го приклучите кабелот на возилото. Внимателно обидете се да го извадите кабелот од приклучокот; некои произведувачи на полначи имаат прилично тесни приклучоци на своите уреди.
Ако ниедно од горенаведените решенија не помогне, контактирајте ја нашата корисничка поддршка и ние ќе ги преземеме работите во наши раце.
Некој автомобил ја има блокирано станицата за полнење. Каде можам да го пријавам тоа?
Станиците за полнење се резервирани за полнење на електрични возила, а користењето на станиците за полнење како паркинг-места е забрането. Ве молиме да го контактирате локалниот паркинг-сервис за погрешно паркирано возило. Локалниот паркинг-сервис има упатство како да постапи во ситуацијата.
Не можам да ја почнам сесијата за полнење. Што да правам?
Постојат неколку причини зошто не можете да ја почнете сесијата за полнење. Земете го предвид ова пред да пријавите проблем во корисничкиот центар или преку контакт-образецот:
Проверете дали кабелот е правилно приклучен на станицата за полнење и на возилото. Понекогаш проблемот може да се реши ако повторно го приклучите кабелот.
Ако користите RFID-картичка, обидете се повторно да се авторизирате на станицата за полнење.
Ако користите мобилна апликација, обидете се да ја затворите апликацијата и повторно да ја почнете сесијата за полнење.
Проверете ја состојбата на Вашата корисничка сметка преку корисничкиот портал.
Некои полначи се само за приватна употреба и треба посебно одобрение од сопственикот на местото за полнење. Ако мислите дека би требало да имате пристап до полначот, контактирајте го сопственикот или управникот на станицата. Полначот честопати им припаѓа на компанијата или на сопственикот на објектот на кој е инсталиран.
Некои полначи можат да бидат привремено недостапни и потребен им е сервис. Обидете се повторно подоцна кога полначот ќе биде во функција.
Полначот (на пример, дисплејот) е расипан. Каде можам да го пријавам ова?
Ако забележите дека полначот е расипан и дека тоа може да ги загрози другите луѓе, Ве молиме да го контактирате нашиот кориснички центар преку телефон или со пополнување на образецот. Обидете се да бидете многу прецизни кога известувате за проблемот и нашиот кориснички центар ќе ги извести лицата задолжени за одржување на полначите.
Ја заборавив лозинката
Не грижете се – во кој било момент можете да ја ресетирате лозинката на екранот за најавување на апликацијата. По пополнувањето на е-поштата, ќе Ви бидат испратени упатства за ресетирање на лозинката. Ако е-поштата не стигне во рок од неколку минути, проверете ја папката со несакана пошта.
Ако дојде до проблем со ресетирањето на лозинката, контактирајте ја нашата корисничка поддршка.
Ве молиме да имате предвид дека нашата апликација не ги поддржува пребарувачите Internet Explorer и Edge и отворањето на апликацијата во овие пребарувачи може да предизвика проблеми.
Каде можам да ја видам цената за полнење?
Актуелните информации за цените на местата за полнење секогаш се достапни преку мобилната апликација charge&GO. Цената прикажана во моментот на почнување на полнењето ќе се користи за сесијата за полнење, па и цената да се промени во текот на сесијата за полнење, ќе се применува цената што ја гледате.
Имајте на ум дека цените можат да се разликуваат ако ја користите опцијата за еднократно плаќање. Цените секогаш се прикажани пред да ја почнете сесијата за полнење.
Нарачување RFID-картичка
RFID-картичката можете да ја нарачате при регистрацијата или подоцна преку корисничкиот портал. Ако сте нов корисник, само означете „Сакам да нарачам RFID-картичка“ при регистрацијата и таа ќе биде нарачана кога ќе се отвори сметката.
Ако веќе имате сметка, одете на Кориснички портал и во долниот десен агол ќе видите копче за нарачување RFID-картичка. Уште еднаш проверете ја адресата, кликнете на нарачка и таа ќе биде испратена до нашиот тим. Посветете внимание на тоа дека можете да нарачате само еден дополнителен комплет на RFID-картичкa, така што не можат да се прават повеќе нарачки.
За достава на RFID-картичките потребно е време до 2 недели, во зависност од времето кога сте ги нарачале. RFID-картичките ќе бидат испорачани со курирска служба на адресата што сте ја навеле.
Не можам да го пронајдам полначот според координатите во апликацијата
Ако не можете да го пронајдете полначот според координатите во апликацијата, контактирајте го нашиот кориснички центар преку телефон или со пополнување на контакт-образецот. Координатите на полначот можат да бидат погрешни или полначот е наменет само за приватна употреба.
Грешката на мрежата при избор на полнач
Ако наидете на знак за можна грешка на мрежата при изборот на полнач, веројатно станува збор за место за полнење чиј статус е неодамна променет од јавен во приватен. Апликацијата често ги ажурира податоците, но може да се случи и во кеш-меморијата на уредот да останат старите информации за локацијата.
Ако и понатаму се јавува грешка на мрежата, контактирајте нè.
Локацијата на местото за полнење е погрешна
Ако пронајдете станица што е неточно означена на мапата, тоа можете да го пријавите на нашата поддршка или преку апликацијата или преку контакт-формата.
Зошто цената за полнење се разликува на одредени локации?
Во мрежата на полначи на charge&GO влегуваат голем број сопственици на места за полнење кои работат независно. Тоа значи дека самостојно ги одредуваат цените за полнење на секое место за полнење.
Постои ли можност за полнење без отворање на припејд сметка?
Да – можете да ги користите сите charge&GO јавни места за полнење како еднократен корисник и да платите директно со Вашата платежна картичка.
Постојат два начина на полнење со еднократно плаќање. Можете директно да одите на нашата веб-страница на адресата: punjenje.chargego.rs и да ја пронајдете страницата за полнење со помош на идентификацискиот број на полначот од налепницата. По изборот на станица за полнење, ќе Ви бара да дадете податоци за Вашата платежна картичка, по што ќе почне постапката на полнење. Имајте на ум дека за запирање на сесијата за полнење морате да го користите истиот уред кој бил користен и за почнување на сесијата.
До еднократното плаќање можете да пристапите и преку мобилната апликација charge&GO. Ако не сте најавени, изборот на страниците за полнење ќе Ви овозможи да почнете со полнење со помош на еднократно плаќање. Ќе Ви бара да дадете податоци за Вашата платежна картичка по што ќе почне сесијата за полнење.
Како да се најавам на апликацијата?
На апликацијата можете да се најавите по регистрацијата преку лозинката за најавување што Ви е испратена. Ако по регистрацијата немате добиено лозинка за најавување или сте ја заборавиле, во кој било момент можете да ја ресетирате лозинката на екранот за најавување.
Како да стапите во контакт
Можете да се обратите на нашата поддршка за помош на повеќе начини. Дежурната линија Ви стои на располагање во случај на итни прашања поврзани за полнење на лице-место.
Кориснички центар за возачите на електрични возила:
Работни денови од 8 до 23 часот
+381 11 715 85 99
+ 381 66 803 1 700
podrska@chargego.rs
Потребна ми е потврда за уплатата. Како можам да ја добијам?
Сите потврди за уплатите од Вашата платежна картичка се испраќаат на е-пошта веднаш по уплатата. Исто така, во кој било момент можете да се најавите на корисничкиот портал за да испечатите потврда. Кликнете „Преглед на трошоци“ и изберете ја годината од менито на врвот на екранот. Изберете период по Ваш избор и кликнете Печатење на потврдата. Можете да ја испечатите или да ја зачувате како PDF-документ.
Не можам да ја потврдам мојата е-пошта. Што да правам?
Веднаш по регистрацијата, системот charge&GO Ви испраќа линк за верификација на е-поштата. Понекогаш провајдерот на е-поштата автоматски ги филтрира пораките и тие можат да се најдат во погрешна папка без очигледна причина. Ве молиме проверете ја папката за несакана пошта. Доколку имате линк за верификација, но тој не функционира, отворете го линкот во друг интернет-пребарувач. Нашата апликација не ги поддржува пребарувачите Internet Explorer и Edge и отворањето на апликацијата во овие пребарувачи може да предизвика проблеми. Ако ништо од горенаведеното не успее, не грижете се, можеме да Ви испратиме нов линк ако ја контактирате нашата корисничка поддршка.
Премногу ми е наплатено. Како можам да си ги добијам парите назад?
Можно е, но многу ретко, погрешно да се пресмета цената на сесијата за полнење. Ова обично се случува поради неточни податоци примени од местото за полнење поради неправилност на уредот.
Ако дојде до тоа и Ви се наплати погрешно, ќе ја контактирате поддршката на charge&GO преку апликацијата или преку контакт-формата, а нашиот тим ќе Ви помогне во исправувањето на податоците за сесијата за полнење.
Како да го наполнам мојот автомобил?
Полнењето на Вашиот автомобил е лесно.
Приклучете го кабелот на автомобилот и на станицата за полнење.
Авторизирајте се преку charge&GO мобилната апликација, RFID-картичката или еднократно плаќање.
Кога ќе почне сесијата за полнење, ние ја преземеме задачата Вашето возило да биде спремно за поаѓање.
Сесијата за полнење можете да ја запрете преку мобилната апликација, RFID-картичката или онлајн-панелот за еднократно плаќање. Употребете ја истата опција што сте ја користеле за почетокот на сесијата.
Зошто сметката во апликацијата покажува 0 минути и 0 € по сесијата за полнење во роаминг?
Во зависност од конфигурацијата и нагодувањето на полначот, се случува ажурирањето на податоците од одредени станици во роаминг да потрае и до 15 минути. Бидете трпеливи и почекајте апликацијата да ги ажурира информациите. Исто така, информациите за сесиите за полнење секогаш можат да се најдат на корисничкиот портал по полнењето.